Μείωση του χρόνου καθιστικής ζωής

και ιδιαίτερα του χρόνου ενασχόλησης με οθόνες

Η καθιστική συμπεριφορά περιλαμβάνει δραστηριότητες με ελάχιστη έως καθόλου σωματική κίνηση και χαμηλή ενεργειακή δαπάνη.

Πολλές επιστημονικές έρευνες έχουν δείξει ότι τα αυξημένα επίπεδα των καθιστικών συμπεριφορών που συνδέονται με τη χρήση οθόνης στο πλαίσιο της ψυχαγωγίας (τηλεόραση, κινητό, ταμπλέτα, Η/Υ), έχουν πολλαπλές αρνητικές επιπτώσεις για την υγεία. Συνεπώς, οι συνήθειες της καθιστικής συμπεριφοράς θα ακολουθήσουν, σε αρκετά μεγάλο βαθμό, το παιδί για πολλά χρόνια.

Δεδομένου, όμως, ότι οι συμπεριφορές είναι ακόμα εύπλαστες, η σχολική ηλικία αποτελεί την ιδανική περίοδο παρέμβασης για την προαγωγή υγιών συμπεριφορών. 

Βρείτε παρακάτω υλικό με πληροφορίες και δραστηριότητες αντίστοιχες για την κάθε ηλικιακή ομάδα 

  Για τον εκπαιδευτικό

Νηπιαγωγείο
Α', Β & Γ' Δημοτικού 
Δ', Ε' & ΣΤ' Δημοτικού

Καθιστικός χρόνος
Εκπαιδευτικός Οδηγός Νηπιαγωγείου

Η Πέλι και τα παράξενα συμβάντα  Υπερασπιστές

Το… άλλο δίλημμα του Ίντρι

Καθιστικός χρόνος
Εκπαιδευτικός Οδηγός Α', Β' & Γ' Δημοτικού

Η Πέλι και τα παράξενα συμβάντα  Υπερασπιστές

Το… άλλο δίλημμα του Ίντρι



Καθιστικός Χρόνος
Εκπαιδευτικός Οδηγός
Δ', Ε' & ΣΤ' Δημοτικού

Αχ, η Ζωή του Πειρατή!
Οι Πειρατές της Μπλεράσινης
θάλασσας

Η απόφαση των πειρατών



 Για τον γονέα/φροντιστή

Καθιστικός χρόνος
Νηπιαγωγείο

Καθιστικός χρόνος
Α', Β' & Γ' Δημοτικού

Καθιστικός χρόνος
Δ', Ε' & ΣΤ' Δημοτικού